Ansatte

John Oland

Stilling: Styrer
strengereidnaturbarnehage@gmail.com

Styrer i barnehagen. 100% stilling. Leken og engasjert med masse humor til barnas store glede. I bunn er han baker og det har vi stor glede av i barnehagen. Spiller gitar. Opptatt av tekst, kommunikasjon og samspill. Utdannet førskolelærer ved Universitetet i Agder. Har hatt norsk som fordypningsfag.

Nina Ellingsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
nina.strengereidnaturbarnehage@gmail.com

Nina er engasjert og finner stadig på nye sprell i barnehagen. En ernergisk og morsom person å være i nærheten av. Barne- og ungdomsarbeider i 80% stilling. God på planlegging, gjennomføring og tilrettelegging av pedagogisk opplegg.

Målfrid Kvaale

Stilling: Assistent
maalfrid.strengereidnaturbhg@gmail.com

Målfrid er den gode trygge voksne som alltid er tilstede for barna. Hun ser hvert enkelt barn og barnets behov. Dyktig på sang og formidling. Den suverene flanellograf-brukeren i barnehagen. Jobbet mange år som dagmamma og har over 20 års ansiennitet som assistent i barnehagen. 80% stilling.

Revebarna

Agneta Ingvaldsen

Stilling: Pedagogisk leder
agneta.strengereidnaturbhg@gmail.com

Flotte og tilstedeværende Agneta er barnehagelærer med fokus på omgivelsenes betydning for utvikling og læring. Gjennom estetiske fag som drama, musikk og dans når hun barna spesielt på følelser og livsglede. De blir blir kjent med egne følelser og andres. Pedagogisk leder i 100% stilling.

Målfrid Kvaale

Stilling: Assistent
maalfrid.strengereidnaturbhg@gmail.com

Maria Rasmussen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
maria.strengereidnaturbarnehage@gmail.com

Maria har over 20 års ansiennitet som barne- og ungdomsarbeider. Hun er opptatt av å se det enkelte barnet og barnets behov. Hun er omsorgsfull og rettferdig. Barna knytter seg lett til hennes behagelige vesen. 60 % stilling. Klatreentusiast.

John Oland

Stilling: Styrer